Emily In Paris Foto: Netflix

Dit Antwerpse sieradenmerk steelt de show in vierde seizoen van ‘Emily in Paris’

Op 15 augustus verscheen het vierde seizoen van de intussen iconische serie Emily in Paris op Netflix. De oplettende kijker zal daarin maar liefst twintig juwelen van het Antwerpse sieradenmerk Nue kunnen spotten.

Hoofdstyliste van Emily in Paris Marylin Fitouss heeft duidelijk een boontje voor Nue. In het derde seizoen koos ze al voor Priyanka Mehta’s merk en ook nu is ze trouw aan het Belgische label. Zowel vrouwelijke als mannelijke personages in de serie werden uitgerust met ontwerpen van Nue, dat bekendstaat om z’n labgekweekte diamanten en verfijnde designs. Bovendien wordt acteur Lucas Bravo, aka Gabriel, ook buiten de opnames om regelmatig met zijn Nue-ring gespot.

“Dit is een absolute win voor ons merk! Het creëert vertrouwen en toont aan dat stijl en ethisch verantwoord ondernemen hand in hand kunnen gaan. We doen geen concessies aan onze waarden en blijven toch trouw aan high fashion”, aldus Priyanka Mehta.

Foto: Instagram Nue.

Dit keer gaat de samenwerking tussen Nue en Emily in Paris nog een stapje verder, want vijf van de juwelen die in de serie te zien zijn, werden speciaal op maat gemaakt. Zo ook de drie eternity-ringen in zwart goud die als een stack worden gedragen door Lily Collins en een eerbetoon vormen aan Karl Lagerfeld.

Grace ketting, 1.400 euro. Foto: Nue

Bella Grace Threader oorbellen, 900 euro. Foto: Nue

Karl Large Half Eternity ring, 1.400 euro. Foto: Nue