Amper één jaar na de oprichting wist e-commercespecialist Distrilink al enkele gevestigde namen aan zich te binden. Onder meer Danone, Nestlé en Veritas bereikten dankzij de integratie van de start-up al miljoenen klanten online.
“De verkoop via marktplaatsen neemt jaar na jaar toe”, vertelt co-oprichter Steven Van Den Ouweland. “90% van de Belgische merkeigenaren geeft aan op deze trend te willen inspelen. Helaas blijkt slechts 2% daarvan in staat om daarbij een goede klantbeleving te creëren. Dan komt volledig operationele ontzorging als de onze goed van pas.”
Deze trend stopt niet aan de landsgrenzen en daarom kijkt Distrilink al verder naar andere landen. Om sneller te kunnen schakelen in haar ambitie om internationaal op te schalen, stelde het samen met financieringsagentschap The Harbour een haalbaar financieel plan op. Ook onderdeel van de totale financieringsbehoefte is een crowdlendingcampagne op WinWinner, waar de onderneming nog een minimaal 50.000 euro aan achtergestelde rekeningen wil ophalen.
“Onze campagne ging uitstekend van start, want binnen de week werd het minimale doelbedrag al bereikt!”, gaat Steven verder. “Hier houdt het evenwel niet op voor ons. Om ons team verder uit te breiden en het platform te optimaliseren, zoeken we nog steeds investeerders.”