Dienstenthuis

Dienstenthuis zoekt 70 extra mensen

Dienstenthuis, één van de toonaangevende dienstenchequebedrijven in de provincie Antwerpen, lanceert 70 openstaande jobs verspreid over alle vestigingen. Op dit moment telt het bedrijf 18 kantoren en 2100 medewerkers.

Ook de dienstenchequesector beleeft woelige tijden, maar toch is Dienstenthuis ambitieus. “Mensen hebben ‘in hun kot’ meer dan ooit behoefte aan poetshulp. In onze sector is er werkzekerheid en daarom zetten we actief stappen naar uitbreiding”, zegt Koen Umans, afgevaardigd bestuurder van Dienstenthuis Antwerpen.

Ondanks de coronacrisis kwamen er het voorbije jaar al 50 werknemers bij. “Opvallend hierbij is dat het vaak mensen zijn uit een totaal andere sector en ook collega’s van andere dienstenchequebedrijven. Covid heeft ervoor gezorgd dat mensen toch wel op zoek gaan naar een professioneel bedrijf dat alles goed voor hen regelt en écht om hen geeft. Elk nadeel heeft zo zijn voordeel.”

Om de groei te faciliteren, zet Dienstenthuis resoluut in op een betere communicatie. Voor zowel klanten als thuishulpen is er binnenkort een handige app om de samenwerking vlotter te laten verlopen. Een nieuwe website helpt toekomstige klanten en sollicitanten ook vlotter doorheen hun aanvraag. Alle modellen op de website zijn trouwens eigen medewerkers en klanten. “Het zijn onze ambassadeurs, het is hun tevredenheid die we willen laten zien”, zegt een trotse Koen Umans.

Het in 2004 opgerichte Dienstenthuis is een dienstenchequebedrijf dat thuishulp voorziet aan klanten in en om Antwerpen en de Kempen. Het bedrijf hecht veel belang aan ethisch ondernemen en een kansenbeleid. “Binnen ons bedrijf werken we met bijna 100 nationaliteiten, met alle leeftijden en maten. Door te investeren in onze mensen en in goede jobs investeren we ook in een gezond bedrijf. Zo willen we een voortrekkersrol spelen in mensgericht ondernemen in de sector, maar ook daarbuiten.”