Polyvalent creatief bureau Het Vervolg, sinds 1995 een vaste waarde in het Antwerpse ondernemerslandschap, is actief binnen de wereld van audiovisuele producties, algemene marketing, social media en evenementen. Dankzij een nauwe samenwerking met marketing- en communicatiebureau Boelet breidde het zijn waaier van diensten nog verder uit met de lancering van hun eigen gelijknamige uitgeverij.
“Met uitzondering van een handvol gereputeerde schrijvers blijft er voor veel auteurs amper een of twee euro over terwijl hun boek voor 20 euro in de rekken ligt”, vertelt Peter Thiessen, ceo van Het Vervolg en zelf ook schrijver. “Met uitgeverij Het Vervolg willen we daar komaf mee maken en de schrijvers en illustratoren een eerlijk deel van de koek geven. Een deel dat vijf tot tien keer groter is dan elders.”`
Uitgeverij Het Vervolg mikt niet op bepaalde niches en wilt na verloop van tijd een heel uiteenlopend en aantrekkelijk portfolio van titels samenstellen. “Ik ben zelf nooit een hokjesdenker geweest en dat willen we bij de uitgeverij ook niet zijn. Alles kan zolang we maar voelen dat er een publiek voor is en dat de kwaliteit gegarandeerd is”, besluit Peter.