De eerste avond van het autosalon wordt jaarlijks geopend in stijl. Bezoekers worden netjes uitgedost en in feeststemming verwacht om het startschot van het prijzenfestival te geven. Dat doen ze in het bijzijn van niemand minder dan Koning Filip.
De Antwerpse autoverdeler Jorssen vond een creatieve manier om deze traditie te eren. “We willen onze klanten een salon laten ervaren dat anders is, maar zeker niet minder”, vertelt Nick Haverals, Marketing Manager bij Jorssen. “Daarom zijn we op zoek gegaan naar een manier om de openingsavond in al zijn charme toch te kunnen laten doorgaan.”
“Op vrijdag 8 januari zal De Koninck (Antwerp City Brewery) met de figuurlijke schaar het lint doorknippen van onze VIP Sales Evening, een avond waarop medewerkers onze klanten op afspraak in galastijl ontvangen.” Om die avond aan te kondigen, maakten ze samen een video.
De Koninck is tevreden dan de twee Antwerpse merken elkaar vonden. “Het is een gewonnen kans om toch in deze unieke periode iets mooi te creëren voor de mensen die van een autosalon houden”, vertelt Filip Bosschaerts, Algemeen Manager bij Stadsbrouwerij De Koninck. “Ons steentje bijdragen én de figuurlijke rol van zijne Hoogheid opnemen, dit wilden we niet laten passeren.”
Het wordt trouwens een feestelijke bedoening, want Jorssen viert zijn 60ste verjaardag.