Count Me In organiseert een- of meerdaagse op maat gemaakte en al dan niet zakelijke fietstrips voor beginnende en fanatiek getrainde wielertoeristen. “We mikkel op ervaren fanatiekelingen en het brede publiek dat haar eerste stapjes in de fietswereld zet”, zegt oprichter Wies Jaspers.
Daarnaast neemt het marketingbureau het merkbeheer en PR van Skoda, Ethias, Castelli en Scott tot zijn rekening. “Deze partnerships blijven aangroeien: het moment om externe investeerders aan te trekken om verder te kunnen groeien”, klinkt het in het persbericht.
Crowdfunding
Een samenwerking met het Gentse crowdfundingplatform WinWinner leverde Count Me In 110.500 euro op via 60 verschillende particuliere investeerders. “Een bevestiging van ons sterke netwerk van liefhebbers”, aldus Jaspers.
De groeifinanciering wordt enerzijds gebruikt om een groter magazijn te huren en om een teamlid aan te werven. Dat laatste is volgens de oprichter geen overbodige luxe. “Met het gps-routeplatform en eigen koffiemerk heeft ons kleine team zijn handen vol”, klinkt het.