ANTWERPEN – Content Cats, het boutique agency voor strategische PR en contentcreatie, is toe aan een nieuw hoofdstuk. Het PR-bureau consolideert haar groei van de afgelopen jaren en zet zich verder internationaal op de kaart met een nieuwe look en onder een nieuwe naam: manley.
Van communicatiestrategie, media-insights en -relaties tot influencer en social media management. manley helpt klanten groeien en kiest daarbij voor een duurzame aanpak die focust op mensen, vooruitstrevende ideeën en hun concrete implementatie. Het kantoor werd zes jaar geleden opgericht en is gevestigd op het Antwerpse Eilandje.
“Onze nieuwe naam straalt de kracht, degelijkheid en kwaliteit van onze aanpak en van ons DNA uit. Het is een knipoog naar een van ’s werelds meest legendarische audiocompressors. Compressie is een stille maar onmisbare kracht, op het kruispunt van technologie en creativiteit. Ze laat een stem of instrument afgelijnd en evenwichtig klinken. Net zoals de ideale PR-partner”, vertelt Saar Dietvorst, founder van manley.
Internationaal
De klanten van manley zijn nationale en internationale impactbedrijven, actief in innovatieve sectoren zoals energie, health, biotech, proptech, mobiliteit, logistiek, food… De boutique zelf bestaat vandaag uit medewerkers in België, Frankrijk, Luxemburg en Italië, en structurele PR-partners in de UK en de US.
“Het succes van manley ligt in de strategische aanpak, creativiteit en dedication. Dankzij onze boutique aanpak kunnen we een heel persoonlijke en internationale aanpak hanteren. Onze klanten gaan samenwerkingen op lange termijn aan. Een must voor elk bedrijf dat succesvol aan PR wilt doen.”