Olivier Trop en Isabelle De Schryver, respectievelijk Managing Director en Client Service Director, gaven zo na dertien jaar de fakkel door aan een nieuw leadership team. De nieuwe aanwinsten horen bij de vernieuwingen die The Oval Office wil invoeren. Jeroen en Sebastien zullen voornamelijk in het hoofdkantoor in Antwerpen werken. The Oval Office telt een 100-tal medewerkers over alle kantoren heen.
“In 2022 behaalden we een recordomzet in de drie landen”, zegt CEO en oprichter Wouter Bois. “Ondanks die mooie resultaten willen we niet op onze lauweren rusten. We identificeerden vier pijlers die ons bureau grondig zullen veranderen. Tegelijkertijd kozen we bewust niet voor een revolutionaire aanpak; we bouwen consequent verder op onze sterke fundamenten, stap voor stap.”
“De eerste vernieuwing heeft als primair doel om de talenten van onze medewerkers nog meer ruimte te geven en optimaal in te zetten voor onze klanten. Met Jeroen en Sebastien zal een verenigd en sterk leadership team dankzij het horizontale organisatiemodel het werk naar nieuwe hoogtes kunnen brengen”, zegt hij.
Met Jeroen Rigole aan het roer kiest The Oval Office ervoor om de propositie als experience-driven communicatiebureau verder uit te diepen. Hij brengt meer dan 20 jaar marketing communicatie ervaring met zich mee. De afgelopen vijf jaar stond hij bij internationaal marketingbureau TEAM LEWIS aan het hoofd van de kantoren in België, Frankrijk en Duitsland. “Ik was meteen geïnspireerd door de unieke visie van The Oval Office, waarbij empathie een sleutelrol speelt in experiences en campagnes die een positieve impact hebben op de doelgroep van onze klanten, en op onze planeet.”
Daarnaast investeert The Oval Office in een creatieve injectie van niveau: Sebastien Van Reet was als Creative Director van at-thetable, en daarvoor van Flexus, het creatieve brein achter tal van award winnende campagnes. “Ook vanuit creatief standpunt wordt het enorm boeiend om met empathie aan de slag te gaan. Maar ook de focus op experiences biedt een uniek kader voor creatieve campagnes, die we voor een mooi portfolio aan bestaande en nieuwe klanten kunnen realiseren.”
De 3 overige vernieuwingen die van The Oval Office een future-proof bureau moeten maken, worden in de volgende maanden gecommuniceerd.