Fosbury&Sons_CafeCostume_2

Café Costume en Fosbury & Sons slaan de handen in elkaar

Bruno Van Gils lanceert in Antwerpen met Café Costume een persoonlijke tailoring service bij Fosbury & Sons, de inspirerende oplossing op het grijze kantoor en de gelijkaardige werkmentaliteit.

Stijn Geeraets, co-founder van Fosbury & Sons: “We brengen de personal tailor letterlijk naar élke (zaken)man. Tijd is een ontzettende luxe dezer dagen. Het is ons meest waardevolle goed. En de tijd die je dan spendeert aan een nieuw pak kiezen, is waardevol besteed door de leuke ervaring die eraan gebreid wordt.”

Toegankelijke luxe

Fosbury & Sons oprichters, Stijn Geeraets en Maarten Van Gool, en Bruno Van Gils van Café Costume hebben elkaar gevonden. Ze geloven enorm in de herwaardering van ‘werk’. Een werkomgeving hoeft niet saai te zijn, een werkoutfit evenmin. De nieuwe persoonlijke tailoring service is voor zakenmensen van alle slag die er graag stijlvol bijlopen en sluit naadloos aan bij de waarden die zowel Fosbury & Sons als Café Costume hoog in het vaandel dragen. Toegankelijke luxe aanbieden, de werkomgeving en de eigen persoonlijkheid opwaarderen. Daar draait het om.

‘The Ocean Blues’ en de ‘Edition de Travail’

De drie ondernemers uit Antwerpen creëerden ook samen de unieke Fosbury & Sons stof ‘The Ocean Blues’ en de ‘Edition de Travail’, een nieuwe en betaalbare kostuumlijn van Café Costume die een grote portie humor en edgyness bevat.
Vanaf 5 oktober kan je – mits het maken van een afspraak via de website van Café Costume – terecht in de tailoring room bij Fosbury & Sons, die volledig is ingericht volgens de leefwereld van Café Costume.

‘The Ocean Blues’, genaamd naar de bekende bedrijfsstrategie ‘Blue Ocean Strategy’, is erop gericht om zelf nieuwe marktruimte te creëren in plaats van er met anderen om te vechten. ‘The Ocean Blues’ is een stof samengesteld uit verschillende materialen, nl. 80% wol en 20% polyamide. Een combinatie die beweeglijkheid en duurzaamheid garandeert, niet onbelangrijk bij lange werkdagen. Bovendien past de diepe blauwgroene kleur perfect bij het warme hout in het interieur van Fosbury & Sons.

De ‘Edition de Travail’ bestaat uit 8 verschillende stoffen, 8 modellen met 64 verschillende opties aan een vaste prijs van 490 euro. Daarnaast zijn ook de andere Café Costume lijnen beschikbaar bij Fosbury & Sons.

De renaissance van het werken

Fosbury & Sons geeft het startschot voor een nieuwe, kwaliteitsvolle manier van werken, ‘de renaissance van het werken’, die focust op de behoeftes van de generatie van vandaag. Fosbury & Sons is een professionele werkplek in de stad waar ondernemers, digitale nomaden en grotere bedrijven samenkomen en genieten van allerhande extra services, die het werk en het leven in het algemeen gewoonweg veel aangenamer maken.