Schermafbeelding 2018-02-07 om 13.16.20

Brouwer Johan Van Dyck en ‘geluidsman’ Koen Brandt kunnen het vinden met elkaar

Johan Van Dyck, oprichter en ceo van de Antwerpse Brouw Compagnie dat het Seefbier terug op de markt bracht, en Koen Brandt, oprichter-ceo van Het Geluidshuis, dat leverancier is van radiospots, muziek en hoorspelen, zetten hun gesprek verder en delen hun zakengeheimen. Veel zakelijke misstappen kan je vermijden door minder meegaand te zijn, stelt Brandt. “Onze ambitie is niet om een supergrote brouwerij te worden. We hebben wel een mooie zaak neergezet en willen uiteraard dat die gezond en rendabel is”, zegt Johan Van Dyck die naast zijn core-bieren nog ‘voldoende speeltijd’ wil overhouden om af te toe te experimenteren met nieuwe bieren. “Ik heb in grote brouwerijen gewerkt, maar nu zit ik echt ‘op’ het product en dat geeft veel voldoening.” Veel kijkplezier alvast met deel 2 van deze Blind Date Bizz. De integrale aflevering kan je tijdens het weekend herbekijken op ATV.