“Ten gevolge van corona krijgen meer en meer gezinnen het moeilijk. Met een donatie aan het Netwerk tegen Armoede hopen we ons steentje bij te dragen”, aldus Kevin Hoste, het gezicht van initiatief. BREEX Group wil zo de aandacht vestigen op hulpbehoevenden in de maatschappij.
De solidariteitsactie blijft zeker geen eenmalige gebeurtenis. Afhankelijk van zijn bedrijfsomzet selecteert BREEX jaarlijks een organisatie waaraan het een bijdrage levert. Ondernemingen die met BREEX in zee gaan, steunen zo onrechtstreeks het goede doel.
“Ik was meteen bereid om het voortouw te nemen in deze actie”, zegt Kevin Hoste, COO bij BREEX Europe. ”Door ons initiatief zichtbaar te maken op sociale media en onze klanten te sensibiliseren, zetten we de maatschappelijke noden in de kijker bij ondernemers. Het menselijke welzijn zit nu eenmaal in het DNA van de groep. Het welbevinden van onze medewerkers is voor ons cruciaal, net zoals klanten te ontzorgen.”