Boris Agency verhuist van Mechelen naar Aartselaar. Het live engagement bureau groeit snel door en had nood aan bijkomende ruimte. “We hebben in Aartselaar de beschikking over 800 vierkante meter aan magazijnen en daar is het ons om te doen”, zegt zaakvoerder David Vola.
Een live engagement agency promoot merken, bedrijven en producten en bouwt daartoe interactiviteit op met de consumenten. In de portefeuille van Boris Agency steken merken als Bacardi, Affligem, Grimbergen, Martini, Alken Maes, Kapaza enz. De jongens en meisjes van het agentschap creëren een hele beleving rond die merken en zetten het product op die manier ook steviger in de markt. Zo oa. door de opbouw van een attraktieve bar waarbij het drankenmerk ook effectief kan “beleefd” worden.
“Wij bestaan vandaag twee jaar en zijn in volle groei,” zegt David Vola. “Wij waren in Mechelen dan ook aan uitbreiding toe maar we zagen daar de kans niet toe. Via de Group Hugo Ceusters-SCMS zijn we op de Antwerpse vastgoedmarkt terecht gekomen en finaal ook in Aartselaar waar we naast onze magazijnen ook over voldoende kantoorruimte kunnen beschikken.”
De keuze voor het pand aan de Vluchtenburgstraat werd ingegeven door het feit dat er een ruime parking ter beschikking is terwijl de omgeving bovendien bepaald groen is.
Boris Agency is opgericht door de drie vennoten Dirk Wouters, Jonathan Vanderveken en David Vola. Het bedrijf stelt vandaag 10 mensen tewerk en is altijd op zoek naar kandidaat-barmannen die als freelancers mee de activiteiten van het bedrijf verder kunnen uitbouwen.