Tien jaar na haar opstart fuseert Ariad, gevestigd in Brussel en gespecialiseerd in talentoplossingen voor leidende merken, met het Gentse digitale rekruteringskantoor NedWorks.
Samsung, Carrefour en BNP Paribas Fortis
Ariad vergaarde op tien jaar tijd een brede expertise in talentoplossingen voor digital product design, conversie-optimalisatie en e-commerce. Op dit moment stelt Ariad bijna 200 digitale marketing professionals te werk bij vooraanstaande merken en bedrijven verspreid over heel de Benelux. Onder andere Samsung, Carrefour, BNP Paribas Fortis en Telenet doen al tien jaar beroep op hen. Het gefuseerde bedrijf heeft nu de ambitie zijn team te verdubbelen in de komende vier jaar.
“Voor Ariad vormt deze fusie een nieuw succesvol hoogtepunt, uitgerekend op onze tiende verjaardag”, zegt Jeroen Geleyn, managing director van Ariad. “Met deze fusie spelen we in op de arbeidsmarkt van de toekomst. De Europese markt voor tijdelijke arbeidskrachten is de afgelopen jaren aanzienlijk gegroeid, en we verwachten dat dit de komende jaren zal aanhouden. We hopen de komende jaren nog sterk te groeien”, zegt Jeroen Geleyn, de nieuwe managing director.”
Eerste acquisitie van Sisu Group
De nieuwe fusie kadert in de buy-and-build-strategie van de Antwerpse Sisu Group, een ecosysteem van vier human capital ventures die elkaar wederzijds versterken. “De overname van Ariad is de nieuwste mijlpaal in ons groeiverhaal, na eerdere succesvolle acquisities”, zegt Stéphane Collignon, CEO van Sisu Group.