Netwerken wordt in de komende maanden in het Antwerpse iets overzichtelijker. Acht bedrijvenclubs hebben zich in de afgelopen weken achter het initiatief Succesrijk Netwerken gezet. Ze willen daarmee dynamischer naar buiten treden en meer aandacht schenken aan de communicatie over hun activiteiten.
Terwijl bij de start van dit initiatief in 2014 vier clubs (A12 Business Club, Zakelijk Netwerk, WTC Antwerp/Flanders en BNI) besloten de handen in elkaar te slaan, boden zich voor 2015 reeds meer dan het dubbele aantal aan.
Succesrijk Netwerken wordt voortaan geschraagd door de
A12 Business Club, Zakelijk Netwerk (Brasschaat), World Trade Center Antwerp/Flanders, Kobra (koepel voor bedrijvenclubs uit Wilrijk, Aartselaar, Berchem, Hoboken, Ranst-Wommelgem, Merksem, Schelle), de Belgian Corporate Finance Association, Antwerp Netwerkmeetings, Succes Ontmoet Succes en de San Marco Village Club
De actie Succesrijk netwerken 2015 wordt officieel boven de doopvont gehouden op dinsdag 27 januari 2015 tijdens een spraakmakende nieuwjaarsreceptie in San Marco Village te Schelle.
Op de nieuwjaarsreceptie, die uitsluitend toegankelijk is voor leden en sympathisanten van de deelnemende clubs, zal de actie voor het ganse jaar toegelicht worden. Dezelfde dag zal ook het jaarboek “Succesrijk Netwerken 2015” voorgesteld en uitgedeeld worden. Iedere aanwezige krijgt hiervan zoveel exemplaren als hij denkt nuttig te kunnen verspreiden. Dit jaar werden tijdens de nieuwjaarsreceptie 2.500 exemplaren door de aanwezigen meegenomen.
“Bedrijven die – in exclusiviteit voor hun sector – deze actie gedurende een gans jaar willen steunen, zijn altijd welkom”, zegt Freddy Michiels. “Zij krijgen bijzonder veel zichtbaarheid en aandacht en kunnen bijvoorbeeld zichzelf voorstellen in het jaarboek over vier volledige bladzijden.”
Alle andere vormen van communicatie kunnen in gemeenschappelijk overleg beslist worden. “Wij zorgen ervoor dat iedereen voordeel haalt uit de samenwerking, zodat de welvaart van het kmo-bedrijfsleven extra steun krijgt. Ook het blad kmo-insider werkt actief mee aan deze actie. In elk nummer worden de activiteiten van de deelnemende clubs en partners extra toegelicht.”
.