ANTWERPEN – Twitterexpert Bart De Clerck en jonge Antwerpenaar Thomas Guinée zijn ervan overtuigd dat nog bij heel wat bedrijven en organisaties koudwatervrees bestaat voor sociale media, of toch op zijn minst voor sommige ervan. Ze slaan nu als sociale media-experts de handen in elkaar voor een training op maat.
Thomas Guinée en Bart De Clerck gaan met hun training ‘Word koning van de jungle!’ samen met bedrijven en organisaties op expeditie in de wondere wereld van sociale media. Ze de deelnemers enthousiast voor sociale media en geven ze via do’s & don’ts aan hoe het (nog) beter kan.
Met beiden een behoorlijk aantal volgers op de social media-teller helpen Guinée en De Clerck bedrijven en ondernemers door de bomen van Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn het bos te zien. Zelf hebben ze het eerder over de jungle. “Koning worden van de jungle hoeft natuurlijk niet, maar we wijzen wel de weg om succesvol door het oerwoud te geraken”, klinkt het bij beide ondernemers.
Bart De Clerck, gewezen journalist en zaakvoerder van Com-Fort, ontpopte zich de voorbije 10 jaar tot een kenner van de sociale media, van Twitter in het bijzonder. Hij schreef er het boek ‘Alles in Twitterland – Volg de tips van 14 succesvolle Twitteraars’ over. Met ruim 7.000 volgers wordt hij op het medium met het blauwe vogeltje als een influencer gezien. Als master in multilingual business communication aan de KUL maakte Thomas Guinée zich met succes ook de typische social mediataal eigen.