Op 17 mei staan Hanan Challouki en Taha Riani Achhab op het podium van ‘Made in Antwerpen Live’ in Meatpack. De oprichters van het in Antwerpen gevestigde communicatiebureau Allyens, wiens namen op de Europese Forbes lijst ’30 under 30‘ voorkomen, zijn gastsprekers tijdens het niet te missen netwerkingcongres van Mediahuis.
Allyens: gegroeid uit een succesvolle site
Zowat twee jaar geleden richtten de dynamische jonge ondernemers, Hanan Challouki en Taha Riani Achhab, Allyens op. Het bureau focust op inclusieve communicatie en stimuleert diversiteit. Allyens werkt onder meer samen met VRT, Colruyt en BNP Paribas.
Het bedrijf is gegroeid uit de populaire website Mvslim.com die Hanan en Taha in april 2015 startten. Met positieve verhalen doorbreekt de site stereotiepe beeldvorming over moslims. Meer dan vijfhonderd vrijwilligers overal ter wereld werken mee aan Mvslim.com dat ongeveer 15 miljoen mensen per week bereikt.
Sinds begin dit jaar prijken de namen van Hanan Challouki en Taha Riani Achhab op de Europese ‘30 under 30’-lijst van het Amerikaanse magazine Forbes. Die lijst bestaat uit 300 jonge Europese vernieuwers, ondernemers en leiders die jonger zijn dan dertig en die een verandering konden teweegbrengen in een van de categorieën die Forbes bekeek.
Tijdens ‘Made in Antwerpen Live’ zullen Hanan en Taha vertellen hoe hun namen op die Forbes lijst terecht zijn gekomen.
“Hoe bedrijven bepaalde minderheden of etnische groepen best kunnen bereiken en hoe ze met hen best communiceren, zullen we ook ter sprake brengen”, zegt Hanan.
Jij komt toch ook naar ‘Made in Antwerpen Live’?
Elke week stellen we een andere gastspreker voor die medewerking verleent aan dit niet te missen netwerkingcongres. Vorige week kon je al kennismaken met Matthias De Clercq, CEO van Coolblue België. Volgende week is het de beurt aan Wim Delplace, managing director funerals van Dela.
Inschrijven voor ‘Made in Antwerpen Live’ doe je hier en je vindt er ook het programma en alle praktische gegevens.