Elk bedrijfsevenement is bedacht om rondom een bepaald thema een feest te bouwen. Echter, de sleutelfactor die het succes van uw evenement bepaalt, is eenvoudigweg de tevredenheidsfactor van de betrokken medewerkers. Meerdere parameters komen hiervoor in aanmerking: de keuze van de locatie, de kwaliteit van de catering, de opbouw van het programma, noem maar op. Niettemin is de persoonlijke betrokkenheid de doorslaggevende factor die de tevredenheid echt bepaalt: What’s in it for me blijft hoe dan ook de hamvraag.
Specifiek in dat opzicht vormt het gebruik van een Photobooth een cruciaal onderdeel van de totaalervaring: de Photobooth zorgt namelijk voor de herinnering en de personal touch van zowel de feestgangers als het organiserend bedrijf. Mede dankzij een persoonlijke branding door de Photobooth aan te kleden.
Samengevat: er zijn vijf goede redenen om op uw volgend bedrijfsevenement, beursstand, enzovoort een Photobooth te voorzien:
1. Tot de Community behoren
Samen aangename momenten meemaken, deze naderhand delen en koesteren als een blijvende herinnering: de Photobooth is beslist de meest ideale en gebruiksvriendelijke manier om het samenhorigheidsgevoel te maximaliseren. Een eenvoudige installatie zorgt voor ontelbare fotoherinneringen die onmiddellijk in het bezit komen van uw feestvierende medewerker/genodigde om nadien alvast digitaal gedeeld te worden.
2. Meetbare en bruikbare gegevens voor de toekomst
Een Photobooth maakt deel uit van uw marketingcommunicatie. Om foto’s af te printen of te verzenden dient de feestganger namelijk zijn persoonlijke gegevens in te geven. De Photobooth vormt op zich een beheerssysteem van kostbare data die naderhand voor tal van acties kan worden ingezet, in respect met de wetgeving over Privacy.
3. Merkenopbouw
Hoe biedt u uw merk, op een subtiele manier, de nodige visibiliteit tijdens uw volgend bedrijfsevenement? Photobooths vormen sowieso een blikvanger. Bovendien bieden ze de mogelijkheid om volledig en op maat ingepakt te worden in de bedrijfstinten, volgens het feestthema, met logo en merk.
4. Sociale creativiteit
De aanwezigheid van een Photobooth heeft een natuurlijke aantrekkingskracht voor de feestganger: samen plezier maken, hoe zotter hoe liever. De Photobooth zorgt immer voor verrassende momenten en stimuleert de creativiteit van velen die straks op de gevoelige plaat worden vereeuwigd. De fun factor van de Photobooth blijft ongezien.
5. Lange termijn aaibaarheidsfactor
Bij het afsluiten van uw evenement nemen de feestgangers hun fotostrookjes ter herinnering mee naar huis. Binnen de kortste keren hangen deze leuke beelden ergens thuis, maar ook op kantoor of in de kantine, de werkplaats. Met telkens, discreet, de aanwezigheid van uw bedrijfslogo of merk. Uw evenement wordt gebrandmerkt in het geheugen van de feestgangers tot… het volgende evenement!