Dierenwinkelketen Tom&Co wordt dit jaar 30 en zet haar groei gestaag verder onder meer door het netwerk van verkooppunten uit te bouwen. Het ultieme streefdoel van Tom&Co is een franchisenetwerk van 250 winkels. Op korte termijn ambieert ceo Thierry le Grelle om dit jaar 5 nieuwe winkels te openen. De nieuwe winkel in Kontich bijt alvast de spits af. Het is een volledig nieuw gebouw met een totale oppervlakte van 665 m².
Johan Wellens, franchisenemer van Tom&Co Kontich, die tevens de winkels in Berchem en Knokke uitbaat, is vastberaden om ook van deze winkel een succesverhaal te maken: “Ik kan nauwelijks wachten tot we straks de eerste klanten mogen ontvangen in onze winkel in Kontich. De locatie is ideaal en het gebouw is spiksplinternieuw en heel energie-efficiënt doordat het onder andere is uitgerust met LED-verlichting. Bovendien zorgen de 18 parkeerplaatsen ervoor dat de winkel heel makkelijk toegankelijk is. We hopen dan ook dé referentie te worden voor huisdierenartikelen in de regio.”
Het omnichannelmodel waaraan Tom&Co dagelijks sleutelt, zal alvast ook ingang vinden in de nieuwe winkel waar klanten niet alleen online maar ook ter plaatse hun keuze zullen kunnen maken. En die keuze is groot : naast de talrijke dierenproducten en exclusieve merken, zal de klant er ook terecht kunnen voor diensten zoals een Dog Wash en een trimsalon.