Het contactcenter 24+ is aan een snelle expansie toe. In de afgelopen twee jaar werd telkens een groei van 30% neergezet. “Wij gaan er nu al vanuit dat we dat cijfer ook dit jaar zullen halen”, zegt accountmanager Veerle van Hoye. “Wij bouwen gewoon verder op de dienstverlening die we onze klanten al die tijd gegarandeerd hebben.”
24+ is een joint venture tussen de KBC en de VAB groep die opgezet werd in 2008. Dit neemt niet weg dat het bedrijf uit Berchem vooral voor KBC werkt. De VAB groep heeft nu eenmaal zijn eigen call center voor pechverhelping en contact met de klanten. 24%+ doet dan wél een beroep op de personeelsdiensten en de boekhouding van VAB. KBC levert dan anderzijds de ICT-ondersteuning.
Met pakweg 200 personeelsleden, waarvan zowat de helft op de vaste payroll biedt 24+ zijn klanten een ruime dienstverlening aan. Het gaat erom dat bedrijven nu eenmaal weinig tijd hebben om aan klantenprospectie, agendabeheer, tevredenheidsenquêtes of marktonderzoek te doen. Ondernemers hebben het veelal reeds té druk met hun eigen activiteiten, laat staan dat ze nog ruimte zouden hebben om belacties op te zetten.
“Dat is nu net waar wij ons opstellen”, zegt Veerle van Hoye. “Wij kunnen de klanten zowel inbound oplossingen als outbound activiteiten aanbieden. Bij inbound oplossingen waarbij de klant naar ons belt gaat het om onthaaltelefonie, de technische helpdesk, een webshop of een klantendienst. Outbound oplossingen waarbij we zelf naar de klant bellen kunnen bepaalde events ondersteunen, aan marktonderzoek doen, tevredenheidsenquêtes opzetten of service calls organiseren. Wij zijn in dit opzicht professionals die voor iedereen maatwerk kunnen bieden.”
De specialisten van 24+ geven overigens ook verschillende opleidingen telefonische communicatie en structogram opleidingen. Bij die laatste cursussen is het de bedoeling dat de trainees meer inzicht krijgen in zichzelf.
Foto: Ceo Carl Buelens en accountmanager Veerle van Hoye van 24+