Met de zomer voor de deur ontwierp het Antwerpse communicatiebureau These Days Y and R speciale Friends-Shirts voor Devos Lemmens. Dit zijn T-shirts die pas betekenis krijgen als je ze in gezelschap van een vriend(in) draagt. Zo heeft één T-shirt bijvoorbeeld het opschrift ‘braad’ en een tweede het opschrift ‘worst’. In totaal zijn er 10 verschillende combinaties verkrijgbaar. Met de Friends-Shirts onderstreept These Days Y&R de 129 jaar vriendschap tussen Devos en Lemmens.
Devos Lemmens is een van de meest populaire voedingsmerken in België. Het bedrijf groeide vanuit Antwerpen en Hoboken uit tot een gerespecteerde producent van sauzen en groentjes. Devos Lemmens verhuisde in in die snelle expansie van de jaren zestig naar Puurs. Het bedrijf kwam in 1995 in handen van de Amerikaanse groep Campbell Soup. In de afgelopen jaren lanceerde Devos Lemmens reeds verscheidene opgemerkte publicampagnes.
De Friends-Shirts zijn als project ontworpen door het geïntegreerde multidisciplinaire communicatiebureau These Days Y and R. Het bedrijf stelt liefst 150 medewerkers tewerk en heeft klanten als Telenet, Pioneer, Microsoft, Sony, Land Rover, Miele, de Nationale Lotterij, Continental Foods, VAB, Jaguar, Bel Fromageries … in portefeuille. These Days Y and R biedt een breed portfolio aan diensten aan zoals strategische langetermijnplannen, creatie, productie, analyse, media,… enz.
Het bedrijf werd in 2001 opgezet door Giovanni Canini en Erwin Jansen en kende sindsdien een onafgebroken groei. Het bureau is actief in de Benelux en op de wereldwijde markt en heeft en via de Young and Rubicam Group toegang tot collega’s in meer dan 100 landen.
Friends-Shirts bestellen kan door deel te nemen aan de wedstrijd via een unieke code bij ieder duopack Andalouse-Samouraï of voor een vriendenprijsje op de website van Devos Lemmens.