Brunel België, het projectsourcingbedrijf uit Mechelen, heeft een rebranding doorgevoerd. De nieuwe huisstijl gaat gepaard met een nieuw wagenpark dat op 7 juli officieel in gebruik werd genomen.
Om het wagenpark af te stemmen op de nieuwe huisstijl, werden 9 nieuwe wagens van het type BMW 1 besteld. Brunel wil zijn positie als groeiende krachtige onderneming onderstrepen door in te zetten op visuele naambekendheid. De nieuwe wagens zijn alle voorzien van bestickering in lijn met de nieuwe look & feel van Brunel. Deze wordt gekenmerkt door drie design principes: More with less, Premium quality en Human touch.
Brunel is een bedrijf in volle groei met een hechte bedrijfscultuur. Sandra Schuerewegen, managing director van Brunel: “Door in deze wagens rond te rijden, zorgen onze medewerkers niet alleen voor een visuele mobiele naambekendheid maar tonen ze zich ook als brand ambassadors van Brunel aan de buitenwereld.”
Voor de rebranding deed Brunel een beroep op lokale partners. BMW-Garage Ottevaere uit Hever leverde de wagens en de Mechelse firma XL Reklame stond in voor de bestickering.