Het Mechelse projectsourcingbedrijf Brunel steunt al jaren de organisatie Make-A-Wish België-Vlaanderen, maar doet daarvoor dit jaar extra moeite. Het bedrijf neemt deel aan de Make-A-Wish Business Challenge en organiseert daarom op 28 april een grote afterwork party om geld op te halen. Bij de Challenge verbindt Brunel zich ertoe om drie wensdromen in vervulling te laten gaan. De Brunellers hopen daarvoor minstens 4.500 euro te verzamelen.
De eerste wens is ondertussen al in vervulling gegaan. De 18-jarige Gage wou en kreeg een hardcore fuif voor zijn verjaardag. De andere wensen zijn die van Linne die een prinses wil zijn, en Katrien die een avontuurlijke soloreis wil maken. Omdat het organiseren van de vervulling van een wens vaak veel tijd en geld kost, organiseert Brunel de afterwork party op 28 april. De opbrengst van de kaartverkoop gaat integraal naar Make-A-Wish® B-Vl. voor de vervulling van de drie wensen.
Brunel wil een voorbeeldfunctie vervullen als organisatie waarin menselijke aspecten centraal staan. Het bedrijf wil zijn steentje bijdragen binnen én buiten de organisatie. De keuze om Make-A-Wish® B-Vl. te steunen is niet toevallig, want engagement is bij beide een belangrijke kernwaarde. Brunel wil net die extra stap zetten om de behoeftes van klanten én personeel in te vullen. Diezelfde vastberadenheid en betrokkenheid zijn ook aanwezig bij Make-A-Wish® B-Vl..
Sandra Schuerewegen, Managing Director van Brunel Belgium: “Make-A-Wish® B-Vl. is een mooi concept waar onze medewerkers zich graag voor inzetten. Het geeft ons enorm veel voldoening om letterlijk dromen in vervulling te zien gaan en daaraan te mogen meewerken.”
De steun van Brunel is niet éénmalig. Het bedrijf zet zich al enkele jaren in voor Make-A-Wish® B-Vl. . Ieder jaar organiseert Brunel verschillende inzamelingsactiviteiten zoals een volleybalwedstrijd en de acties rond Pasen en Sinterklaas. Dit jaar was er in maart ook het benefietconcert Meet the stars met verschillende BV’s. Brunel was toen een van de hoofdsponsors.