Van den Bossche organiseert marketing infosessie voor bouwprofessionals

Peter Desmyttere.
Peter Desmyttere.

VAN DEN BOSSCHE tegels & natuursteen uit Bornem draagt professionaliteit hoog in het vaandel en organiseert daarom op 14 april een eerste marketing infosessie voor bouwprofessionals.

Marketeer Peter Desmyttere maakt de aanwezigen in begrijpbare taal wegwijs in de boeiende wereld van marketing voor de aannemer.

De infoavond is bedoeld voor bouwprofessionals die willen weten hoe ze met moderne en slimme marketing het verschil met de concurrent kunnen maken. Er wordt onder meer gefocust op de volgende punten:

  • * Waarom specialisatie en een onderscheidend verhaal zo belangrijk zijn
  • * Hoe je best klantengegevens verzamelt en beheert
  • * Prijstechnieken om klanten aan te trekken en het belang van promoties
  • * Het belang van een sterke website, en hoe een website voor een aannemer best opgebouwd wordt
  • * Hoe je hoog kan scoren in Google wanneer kandidaat-klanten naar een aannemer op zoek gaan
  • * Hoe Facebook meerwaarde kan bieden
  • * Hoe je meer rendement haalt uit advertenties en direct mailings
  • * De rol van klantenservice voor de bouwprofessional

De sessie heeft plaats bij VAN DEN BOSSCHE tegels & natuursteen, Klein Mechelen 22, Bornem. Onthaal om 18u, start om 18.30u, einde om 20u met receptie.

De sessie is gratis voor genodigden van VAN DEN BOSSCHE tegels & natuursteen, maar inschrijven is verplicht. De plaatsen zijn beperkt en worden toegewezen op basis van de datum van inschrijving.

VAN DEN BOSSCHE opende onlangs trouwens een nieuw buitentoonpark van 500 m² waar keramische tegels, natuursteen en kleiklinkers optimaal tot hun recht komen.