Succesvol HEBBES.be innoveert

HebbesHet aantal bezoekers van HEBBES.be, de immosite van Mediahuis, is in 2015 met maar liefst 31% gestegen. Dat blijkt uit de cijfers van het CIM. HEBBES.be wil zijn bezoekers een nog meer optimale ervaring bieden, en heeft gezorgd voor een nieuwe aantrekkelijke vormgeving die de site extra overzichtelijk maakt voor de surfer. Daarnaast wordt ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tabletgebruik, die onmisbaar zijn geworden bij het zoeken van een (t)huis.

Meer dan 1.400 makelaars publiceren hun panden op HEBBES.be. In Mechelen alleen al worden bijvoorbeeld meer dan 400 panden te koop en te huur aangeboden. Het gaat niet enkel om privéwoningen maar ook om commercieel vastgoed. Op de site worden enkel panden van professionals aangeboden (100% immo). Dit is een duidelijk vooropgestelde strategie. Het garandeert enerzijds een kwalitatief aanbod van panden. Anderzijds differentieert dat HEBBES.be van andere spelers in de competitieve classifieds markt.

Onder het motto mobile first creëerde het Hebbes-team een vernieuwde site die de ervaring over mobile, tablet en desktop heen zo consistent mogelijk weergeeft. Dat maakt het voor een bezoeker een stuk makkelijker om op HEBBES.be te surfen op eender welk toestel. Hoewel het leeuwendeel van de bezoekers een desktop gebruikt, is er toch eveneens een markante bereikstijging op tablet of mobiele toestellen.

In de komende maanden zijn er nog meer productinnovaties gepland. Met deze innovaties streeft HEBBES.be naar nog straffere bereikscores in 2016.

HEBBES.be werd opgericht in 2002 als een algemeen zoekertjesplatform. In maart 2014 werd het een 100% immosite. De website is met een dagelijks bereik van meer dan 40.000 bezoekers uitgegroeid tot één van de grootste en meest professionele immosites van Vlaanderen.