Biermerk lanceert eigen docuserie

angeloU hebt het vast al gezien in het reclameblok op één of andere tv-zender: surfer Angelo die in sappig dialect uitlegt hoe en waarom hij surfplanken maakt. Dit maakt deel uit van Free Spirits, een gloednieuwe mini-docuserie van Primus en Brouwerij Haacht uit Boortmeerbeek. In deze serie portretteert Primus gelijkgestemde eigenzinnige zielen, samen met communicatiebureau Boondoggle en productiehuis Hotel Hungaria. Het gaat om mensen die hun eigen weg volgden en bewuste keuzes maakten in hun leven. Zij kozen ervoor om niet zomaar in het rijtje te lopen, maar om hun passies waar te maken.

“Brouwerij Haacht en haar pilsmerk Primus staan al sinds jaar en dag bekend als een beetje eigenzinnig. Met de docuserie Free Spirits brengt Primus ode aan mensen die in het leven gewoon hun eigen ding durven doen”, zegt Parsifal Adriaens, brand manager van Brouwerij Haacht NV. “De mannen die in de serie geportretteerd worden, zijn een belichaming van de waarden waar het merk Primus voor staat.”

Het eerste verhaal van de Free Spirits-reeks is dat van Angelo, de surfer die opmerkelijke surfplanken maakt in een land zonder torenhoge golven.

Het ongewone verhaal van Angelo wordt niet enkel verteld in een tv- en cinemaspot. Naast de digitale vertaling in bannering en pre-rolls is een lange versie van zijn verhaal te bekijken op het Youtube kanaal van Primus en op de nieuwe website Primus.be, met als bonus een interessant zijverhaal.

In de komende weken verschijnen hier ook de volgende afleveringen over andere Free Spirits.