ANTWERPEN – Het Antwerpse communicatiebureau TeamMonday verandert haar naam en zal vanop heden als TeamTuesday door het leven gaan. Met ‘Monday’ kwam het bedrijf in het vaarwater van een ander bedrijf. Het is de tweede naamsverandering en rebranding op een jaar tijd voor het communicatiebureau.
Toen zaakvoerder Josefien Bouw vorig jaar in mei de naamsverandering en rebranding van het Antwerpse communicatiebureau TeamMonday aankondigde, verwachtte ze niet om een jaar later alweer van naam te moeten veranderen. Met ‘Monday’ kwam het agency in het vaarwater van een ander bedrijf.
“Daarom hebben we nu besloten om de naam een dagje op te schuiven, naar dinsdag en geef toe, TeamTuesday klinkt ook niet slecht. Er is bovendien geen sprake van verandering, maar enkel van vooruitgang”, vertelt zaakvoerder Josefien Bouw. “Het is natuurlijk jammer om met zoiets geconfronteerd te worden maar zoals met alles proberen we steeds in mogelijkheden en kansen te denken.”
Ook over de huidige gezondheidscrisis blijft de Josefien optimistisch. “Uiteraard zijn communicatiebudgetten vaak het eerste waar bedrijven op besparen. Wij hebben bedrijven kunnen ondersteunen op vlakken waar hun businessmodel aangepast werd aan de lockdown. Meerwaarde creëren en vooruitkijken, is op zo’n moment het beste wat je kunt doen.”