ANTWERPEN – Nauwelijks een jaar na de succesvolle fusie met brandingagency Today, kondigt Onlyhumans een nieuw wapenfeit aan: de fusie met webbureau Code d’Or uit Gent. Onlyhumans, met kantoren in Antwerpen, Gent en Mechelen, laat zich door de lockdown niet tegenhouden en groeit uit tot een gevarieerd team van nu zo’n 75 specialisten.
Karen De Bock en Frank Guthorel, oprichters van het full service web agency Code d’Or, zijn enthousiast: “Onze visie sluit perfect aan op de strategie van Onlyhumans: de inhouse expertises uitbreiden zonder ze te laten verwateren in het grotere geheel. Naast creative storytelling, datagedreven performance en social/content marketing, onderbouwd met de visuele en verbale brandingexpertise van Today, zitten nu ook onze UX/UI en developmentskills in het gespecialiseerde aanbod.”
Onlyhumans waakt er zorgvuldig over dat alle specialismen zuiver blijven. Alle experts mogen zich toespitsen op hun uitgesproken talent, terwijl de onderlinge samenwerking uiteraard maximaal is. “Effectief communiceren vraagt veel bekwaamheden tegelijk. Klanten zoeken daarom de symbiose van al die competenties op een flexibele, kwalitatieve en fijne manier”, weet ceo Tom Bogaert.
“Samen met private-equityfonds Vectis pakken we onze actieve groeistrategie aan,” vult cfo Geert Bogaert aan, “en blijven we op zoek naar marketingbureaus die zich bij ons willen aansluiten om samen merken menselijker te maken. Want zulke merken presteren beter, in gelijk welke markt.”
Onlyhumans is een creatief branding- en communicatiebureau dat merken menselijker maakt. Het agency werkte al samen met onder meer Vaillant, Brico, ACV, Accent, Parentia, Beaulieu, VPK Packaging Group en VRT NWS.