WijKopenLokaal

Antwerps marketingbureau Hybrid Agency lanceert wijkopenlokaal.be

ANTWERPEN ­– Het Antwerps marketingbureau Hybrid Agency en verschillende partners lanceren samen wijkopenlokaal.be. Zo willen ze het de consument makkelijker maken om de lokale handelaar te steunen tijdens deze internationale coronacrisis.

Hybrid Agency wil met wijkopenlokaal.be een portaalsite aanbieden waar zoveel mogelijk Belgische (web)winkels zich gratis kunnen registreren en zo het aanbod centraliseren. De consument komt dan op basis van locatie en categorie bij de Belgische ondernemer terecht die online aanbiedt wat hij of zij zoekt.

Johan Elias, ceo Hybrid Agency: “Sinds het uitbreken van Covid-19 zoekt de Belg nog meer zijn benodigdheden op het internet. Ondanks de intentie om Belgisch te kopen, komt de consument vaak nog te veel advertenties tegen van niet-Belgische spelers. Vaak is de online marketing kennis van de Belgische shops niet opgewassen tegen die van de grote internationale webshops en hun budgetten.”

Om vraag te creëren, lanceren Hybrid Agency en partners Ingenico, Carflowpro, Growzer, Joyn en Tilroy een campagne die ze via hun eigen netwerken delen en waarvoor ze ook de hulp van media en influencers inschakelen. Zonder de algoritmes en biedingsmechanismen van Google te bespelen, hopen ze op die manier het de consument makkelijker te maken om lokale handelaars een hart onder de riem te steken.

Lees via deze link meer Corona-nieuws over en voor ondernemers uit de Antwerpse regio.