ANTWERPEN – Tamashi maakt er een erezaak van om ieders dag goed te laten starten. Met Goodmorning lanceerde de Antwerpse stat-up dan ook zijn eerste drinkklaar ontbijt. Daarmee richt zaakvoerder Amory Schueremans zich tot iedereen die ’s ochtends weinig tijd heeft, maar toch belang hecht aan een volwaardig ontbijt.
Milennials, young professionals en werkende mensen. Dat is voornamelijk de doelgroep van Tamashi. Vaak zijn zij zich wel bewust van het belang van een gezond ontbijt, maar ontbreekt het hen aan tijd. Met Goodmorning kunnen ze een melk-, lactose-, gluten- en sojavrij drankje nuttigen, dat trouwens ook geschikt is voor vitaminen. Elke portie bevat 400 kcal en staat dus garant voor een volwaardig ontbijt.
Amory Schueremans, oprichter Tamashi: “Soms vergeten we wel eens dat de ochtend het begin van de dag is. Toch kent iedereen de uitspraak: Goed begonnen, is half gewonnen! Herontdekken hoeveel kracht er in de ochtend zit, moet onze eerste prioriteit zijn als we een goede dag willen. Hoe doe je dat? Door een ochtendroutine die energie geeft, aangevuld met een goed ontbijt. Precies dát is het doel van Goodmorning.”
Goodmorning is beschikbaar in vanille- en koffiesmaak. Het plantaardige drankje bevat onder andere kokosmelk, erwtenproteïne, vezels, gezonde vetten, vitamines en mineralen.
Meer info over starters vindt u op onze overzichtspagina. Bent u ook een starter of kent u zo iemand? Laat het ons weten via redactie@madeinantwerpen.be en zo komt u de komende weken misschien in de schijnwerpers te staan.