ANTWERPEN – De Antwerpse bedrijvengroep Duval Union neemt een belangrijke minderheidsparticipatie in Herculean. Samen zullen ze het employee engagement platform van het Keerbergse coachingbedrijf verder uitbouwen en in de markt zetten. Ook het engagement event Hercules Trophy en het CSR-programma Pink Ladies Games worden uitgebreid.
Duval Union is gespecialiseerd in business, marketing & communicatie, consulting en uitvoering. Klantbeleving speelt daarbij een belangrijk rol. Herculean van haar kant gelooft dat geëngageerde medewerkers de sleutel zijn tot loyale en meer betrokken klanten. Studies bevestigen die visie. In een wereld waarin marketing en HR steeds dichter naar elkaar toegroeien, is deze participatie dus een verrijking voor beide bedrijven.
Samen willen ze het verschil maken via het platform rond personeelsengagement en -welzijn, in combinatie met de bestaande service business. Het is de gezamenlijke ambitie om trusted advisor te zijn via digitale transformatie, employer branding, sports marketing, content marketing, community building, CSR, teambuilding, workshops, welzijnstrajecten, enzoverder.
Marc Bresseel, founding partner Duval Union: “Met Duval Union hebben we tot nu toe een bedrijf gebouwd dat diensten en expertise levert met focus op business consulting, en marketing en communicatie. Het succes van elke transformatie ligt echter voor een groot stuk in handen van de eigen mensen en de cultuur van het bedrijf. Onze aanpak brengt ons steeds dichter bij de identiteit en het DNA van onze klanten en hun mensen. Via Herculean en hun platform kunnen we vanaf nu onze klanten een nog betere 360 graden-benadering bieden.”
Marc Bresseel zal toetreden tot de Raad van Bestuur bij Herculean.