EDEGEM – Accel Computer Service heeft een Network Operations Center (NOC) in het leven geroepen. Het gaat om een team specialisten die de monitoring en alarmen preventief opvolgt en indien nodig meteen actie onderneemt. Zo worden ernstige storingen aan de IT-infrastructuur van bedrijven voorkomen.
Het NOC-team werd gelanceerd om de klanten nog beter van dienst te zijn. En daar draait het in grote mate om voor Accel. Het IT-bedrijf uit Edegem onderneemt tal van initiatieven, waaronder het NOC, die ertoe leiden dat er nu voor het 5de jaar op rij stijgende resultaten werden neergezet in een grote klantentevredenheidsenquête.
“In alles proberen wij klantgericht te werken. Dat weerspiegelt zich in de manier waarop telefonische oproepen worden beantwoord, hoe vragen van klanten worden geregistreerd en op welke manier de communicatie verloopt”, zegt zaakvoerder van Accel Marc De Swaef. “In onze sector is het belangrijk om continu te leren en up-to-date te blijven. Het komt er op aan om de technische informatie die we in huis hebben, af te stemmen op de informatie van de klant.”
Accel heeft net geen 50 medewerkers in dienst. Het IT-bedrijf heeft als managed service provider enkele honderden kmo’s als klant. Naast de hoofdzetel in Edegem heeft Accel nog vestigingen in Herentals en Minderhout. “Naar de toekomst toe blijven we de mogelijkheid van nieuwe overnames opvolgen in functie van de interessante locaties die er dan bijkomen.”