Prijsuitreiking Pleduco

Pleduco en Naked Schampoo scoren tijdens verkoopdag in Kapellen

KAPELLEN/MERKSEM/ANTWERPEN/MORTSEL – 36 juniorondernemingen gaven het beste van zichzelf tijdens de traditionele Vlajo Verkoopdag in Shopping Promenade Kapellen. Pleduco van Sint-Ludgardisschool Merksem en Naked Shampoo van KdG Hogeschool Antwerpen werden er bekroond tot Beste Junioronderneming.

Naked Shampoo.

Tijdens de jaarlijkse Vlajo Verkoopdag in Shopping Promenade Kapellen brengen Mini-ondernemingen van het secundair onderwijs en Small Business Projects (SBP) van het hoger onderwijs hun producten zo enthousiast mogelijk aan de man. Ze richten een stand in en proberen voorbijgangers te overtuigen van hun producten met goede verkoopargumenten.

Mini-onderneming Pleduco van het Sint-Ludgardisschool Merksem en SBP Naked Shampoo van KdG Hogeschool Antwerpen konden met zelfgemaakte gezelschapsspellen en natuurlijke shampoo sympathie winnen bij menig voorbijganger en trokken zo de aandacht van de jury overtuigend naar zich toe.

Naast de algemene prijzen voor Beste Junioronderneming werd A Plastic Free School van het Lucernacollege Merksem beloond voor de beste verkoopstand. De beste verkooptechnieken konden gevonden worden bij Hygge van KASO Mortsel. De studentenprijs was tot slot voor Que Tassa van Mater Salvatoris in Kapellen.

Het project Vlajo Mini-ondernemingen is een initiatief van Vlajo (Vlaamse Jonge Ondernemingen) in samenwerking met de provincies en wordt gesteund door de Vlaamse regering. De prijzen werden uitgereikt door gedeputeerde Kathleen Helsen van de provincie Antwerpen in aanwezigheid van het schepencollege van de gemeente Kapellen en het management van Shopping Promenade.

Lees ook

  • BV
    13/12/2024
    Ikirean
    Lebbeke
  • BV
    13/12/2024
    L&o Consult
    Kontich
  • BV
    13/12/2024
    Innovestai Consulting
    Halle