Het IT-bedrijf Nextel werd in een nationale contest tot runner-up bekroond in de categorie integratie en infrastructuur. Bij de toekenning van de Smart Business Awards gaat het erom zakelijke spelers in de spotlight te plaatsen. Nextel werd verkozen in een lijst van 16 genomineerden.
De Smart Business Awards gaan uit van de B2B-tak van Minoc Media Services. Deze bestaat uit het vakblad Smart Business, de seminarie-reeks Business Meets IT, de online publicaties ZDNet.be en Smartbiz.be.
De Minoc B2B-redactie selecteerde haar winnaars op basis van een online stemming, een eigen marktonderzoek en de input van de redactie en adviesraad. En Nextel werd uit een lijst van 16 genomineerden runner-up voor de award in de categorie Integration & Infrastructure.
Nextel is één van de grootste Belgische integratoren die zich de voorbije 17 jaren specialiseerde in de verkoop en dienstverlening van datanetwerken, telefonie, operatoroplossingen én beveiliging aan bedrijven en heeft hier reeds een uitzonderlijke reputatie in de markt opgebouwd.
“Het is de combinatie van onze drie activiteiten – ICT-, Operator- en Beveiligingsoplossingen – waar onze grote toegevoegde waarde als integrator ligt. Wij schuiven niet telkens één en dezelfde oplossing naar voren. Precies omdat wij een enorm portfolio ondersteunen, kunnen we kijken welke producten en diensten het best beantwoorden aan de behoeften van een klant. Zo kunnen wij perfect heel de communicatie-infrastructuur afdekken op maat van de klant. En bovendien krijgt hij slechts één aanspreekpunt voor het geheel”, aldus Joris Van Rymenant, COO van Nextel.
“Net als voor onze klantenservice, leggen we voor de infrastructuur de lat hoog. We werken steeds met A-merken en scannen voortdurend de markt op zoek naar nieuwe oplossingen. Zo zorgen we ervoor dat onze klant een grotere voorsprong kan nemen op zijn concurrent … You’re always one step ahead!”, vult Annelies Lenaerts, Marketing Director Nextel, aan.
Nextel richt zich naar ondernemingen, overheden, zorginstellingen en non-profit organisaties. Nextel integreert een ruim aanbod ICT-, Operator- en Beveiligingsoplossingen in combinatie met de Nextel Lifecycle diensten. Daarnaast biedt het bedrijf een unieke aanpak voor klantenservice en een doorgedreven focus op kwaliteit.
Nextel differentieert zich door zich toe te leggen op de meerwaarde van haar oplossingen en kende de afgelopen 17 jaar een sterke groei. Vandaag helpen 320 medewerkers 10.000 klanten vanuit de vestigingen in Wommelgem en Zaventem.