Op het moment dat de economie weer voorzichtig optrekt komen ook de evenementenbureaus weer in beeld. De ondernemers hebben hun budgetten voor reclame, publiciteit en marketing duidelijk verhoogd. Dat heeft ook het Antwerpse evenementenbedrijf Cum Laude Events onderkend.
Het gaat effectief niet alleen maar om productie en verkoop. Het komt er ook op aan je onderneming en je producten beter in de markt te zetten. Nogal wat bedrijven hebben in de afgelopen jaren zwaar bezuinigd op hun budgetten. Vandaag lijkt er iets meer ruimte te komen voor nieuwe initiatieven.
Cum Laude Events is vandaag zowat 15 jaar op de markt. Het bedrijf rond zaakvoerster Annemie Braes heeft in dit opzicht een stevige marktpositie ingenomen. Cum Laude Events is gespecialiseerd in productlanceringen, jobevents, familiedagen, teambuilding, opendeurdagen, congressen, personeelsuitstappen, personeelsparties – you name it. Het gaat er evenwel om dat de specialisten van het bedrijf maatwerk leveren en de doelstellingen van het gevraagde event duidelijk afstemmen op de vraag van de klant.
Het komt erop aan goed te weten waar de klant naartoe wil en het geheel in die richting te oriënteren. Doelgericht overleg met alle betrokken partijen is essentieel. Een event organiseren mag zich niet beperken tot de levering van de catering. Een evenementenbureau moet effectief een toegevoegde waarde bieden.
Het klantenbestand van Cum Laude Events mag ondertussen best gezien worden. Met oa. Viesmann, Unigro, Quick, Delta Lloyd, DPD, Axa, SD Worx, Janssen Pharmaceutica e.a. hebben reeds veel toonaangevende namen een beroep gedaan op het bedrijf.