De webshop Luxury for Men heeft een nieuw magazijn in gebruik genomen. Waarmee het bedrijf uit Zoersel de groei van de afgelopen maanden aantoont. Luxury for Men is als concept toegespitst op geschenken voor mannen. Exclusieve hebbedingen die je via het net kunt bestellen.
Dries Boven pikte die idee op dat veel geschenken voor mannen veelal toch wel heel inspiratieloos zijn. De traditionele das, de fles wijn, de sportuitrusting. Dit kan beter, was zijn oordeel in 2013. Vandaar dat hij een collectie originele dingen bijeenbracht. Elektronica, kookartikelen, hygiënetoestanden, …. Producten die iets exclusiefs hebben en de moderne lifestyle uitdragen. Het gaat hem in dit opzicht overigens niet om het massale aanbod, de kwantiteit. Wél de kwaliteit.
Luxury for Men deed het als shop meteen goed. Zeker toen ook de Nederlanders het concept ontdekt hadden en massaal begonnen te bestellen. Vandaag gaat het uitstekend. In die mate dat er uitgekeken diende te worden naar een ruimer magazijn. In functie van de verhuis organiseert Luxury for Men overigens een lente-offensief. Met een prijsafslag van 50%.