Het Antwerpse communicatiebureau CPA veranderde enkele tijd terug van naam en werd omgedoopt tot MOiZO. CPA was vooral bekend om zijn expertise in hoogwaardig drukwerk, creatieve post mailings en doeltreffende print advertising. Al geruime tijd is CPA ook succesvol in online marketing en communicatie en evolueerde zo naar een full service communicatiebureau. Tijd daarom voor een nieuwe positionering en een nieuwe naam: MOiZO, beresterk in communicatiewerk.
Cprojects and Advertising, kortweg CPA, werd in 2001 opgericht door Cris Tiebackx. Cris startte haar bureau in een periode waarin communicatie sterk print-gericht was. Folders, direct-mail en advertenties stonden als promotietools prominent op de eerste rij. Dankzij haar grondige kennis van de drukkerswereld en haar service-gerichte aanpak slaagde Cris erin om van CPA al snel een goed draaiend communicatiebureau te maken.
Met de komst van internet en sociale media is de aanpak in marketing en communicatie grondig gewijzigd. CPA speelde daar handig op in en haalde nieuwe kennis in huis. Zo staat partner Peter De Vester al enkele jaren in voor strategie en media. En sinds de intrede van vennoot Max Borgonjon voor online en operations heeft het bureau alles in huis voor een fullservice aanpak. Zes medewerkers telt het bureau ondertussen, elk met hun eigen expertise. En voor zeer specifieke kennis doet CPA beroep op een stabiel netwerk van externe specialisten.
“Vroeger werkten we meer op projectbasis”, legt Cris Tiebackx uit. “Klanten vroegen ons om een folder te maken, een advertentie uit te werken of een e-mailing uit te sturen. Nu krijgen we veel meer vragen om een volledige campagne uit werken. Met alles wat daarbij hoort: strategie, online, offline.” CPA maakte in zijn aanpak dan ook bewust de overstap van project- naar campagne management.
De naam CPA als afkorting voor Cprojects and Advertising, samen met de baseline ‘geeft vorm aan visie’ en dekt dus niet langer de lading. En zo werd CPA MOiZO. “Met MOiZO profileren we ons voluit als een allround agency met een positieve uitstraling”, claimt Cris. “De baseline ‘Beresterk in communicatiewerk’ zegt waar we voor staan: een beresterk engagement in marketing en communicatie. We gaan voor een hands-on en no-nonsense aanpak. En blijven daarmee trouw aan de ‘oude’ waarden, waar we bekend voor staan: betrouwbaar, oplossingsgericht en gedreven. Want net daarom kiezen klanten voor ons”, weet Cris.