Herman Verwimp, de marketing dircteur van aannemer Mathieu Gijbels uit Opglabbeek wordt eind deze maand 50. Hij werd daarom door zijn collega’s extra in de bloemetjes gezet.
Herman Verwimp is de bedenker van de bekende positioneringscampagne rond De Voordenkers bij het bedrijf. Het gaat erom dat er bij het aannemingsbedrijf Mathieu Gijbels vooraf gedacht wordt, dat er bij Mathieu Gijbels voordenkers werken. In dit opzicht staan vooral de werknemers van het bedrijf centraal. Zo staan de mensen van het bedrijf op de bestelwagens, op de werfpmubliciteit en op de website.
“We vonden dan ook dat de 50ste verjaardag van Herman de ideale gelegenheid was om hem even zelf in de bloemetjes te zetten”, zegt HR-manager Chantal Vanaken. “Zo werden in het hoofdgebouw posters opgehangen van bekende actiehelden zoals Superman, Rocky en James Bond met het gezicht van Herman op. Hij was al die tijd onze Voordenker Hij mag dus wel eens gevierd worden. “Iedereen die Herman eens in actie wil zien moet maar eens op onze Facebook pagina kijken”, zegt marketeer Kristien Moelans nog.
De Gijbels Group is een turnkey aannemer die de klanten een totaalpakket aanbiedt met oa. vastgoedadvies, nieuwbouw tot renovatie, service en onderhoud. Tot de groep behoren oa. Mathieu Gijbels Industriebouw, Gijnmacon Aluminium, Gijmacon Staal, Gijmacon Plooi, Imopro en Mavero. De groep wordt vandaag geleid door de zoon van de stichter Mathieu Gijbels, Mathi Gijbels.
De firma Mathieu Gijbels is vandaag een trouwe sponsor van onze drie Websites, Made in Antwerpen, Made in Kempen en Made in Limburg.