Nu het licht wordt gedoofd bij de mode-incubator Mia-H, moeten de bedrijven op zoek naar een nieuw onderkomen. Marketingbureau Mast wil blijven stralen, en trekt naar Huis Vanstraelen…
“We hadden het ontzettend naar ons zin bij Mamma Mia-H, dus het nieuws over de stopzetting bracht ons in het begin wel even van slag”, zegt Bert Schols, zaakvoerder van Mast Agency. “Maar we zijn onmiddellijk op zoek gegaan naar een nieuwe thuishaven en die hebben we gevonden bij Huis Vanstraelen.
Een plaats die past bij hun filosofie. “We geloven in de kracht van authentieke verhalen. Juist daarom pas Huis Vanstraelen bij ons karakter. Het is een ‘working space’ waar verhalen en culturen samengebracht worden. Die bruisende vibe en uitstraling werken ontzettend inspirerend.”
Els Schreurs, Managing Partner van Huis Vanstraelen, kijkt uit naar de komst van Mast.
“We verenigen hier Limburgs ondernemerschap en vinden het belangrijk dat elke organisatie die passie deelt. Alleen zo kan het klikken met de andere bedrijven en
dat is het voornaamst. Want daar waar je je thuisvoelt, kom je graag en kan je het beste van jezelf geven. Een energie die Mast volgens mij zeker zal versterken.”