Nieuws uit eigen stal: Mediahuis benoemde zopas Paul Philips tot Corporate Affairs Director Limburg. In deze nieuwe rol zal hij namens het mediabedrijf nauwe contacten onderhouden met de verschillende stakeholders in de Limburgse regio.
Paul Philips (49) startte zijn loopbaan binnen Mediahuis zo’n 15 jaar geleden bij het toenmalige Concentra als verantwoordelijke voor de institutionele relaties. De kennis en expertise die hij binnen dit domein wist op te bouwen, zijn van grote meerwaarde in zijn nieuwe rol.
Als Corporate Affairs Director Limburg zal Paul Philips nauw samenwerken met zowel Koen Verwee, CEO Mediahuis België, als Dominic Stas, lid van de internationale directie van de Mediahuis-groep en tevens betrokken bij de strategische ontwikkeling van de Limburgse mediaportfolio.
Iconisch
Koen Verwee, CEO Mediahuis België, zegt: “Iconische merken als Het Belang van Limburg maar ook TVL en Made in Limburg, zijn historisch diep geworteld in de regio. Zo bereiken we met Het Belang van Limburg maar liefst 8 op de 10 Limburgse krantenlezers. Deze sterke positie vraagt binnen onze organisatie dan ook om een specifieke focus. Die zal Paul voortaan nog meer kunnen bieden.”
Verankering
Paul Philips, de nieuwe Corporate Affairs Director Limburg, is opgetogen: “Ik kijk ernaar uit om in navolging van mijn vorige rol, voortaan de belangen van Mediahuis te vertegenwoordigen binnen het bredere Limburgse speelveld. Tegelijkertijd engageer ik mij ertoe om de belangen van onze Limburgse stakeholders optimaal te behartigen binnen de Mediahuis-groep. Ik geloof in een sterke lokale verankering waarbij partijen elkaar vinden en op zoek gaan naar opportuniteiten om samen te groeien.”