20 e-mails met 20 korte opdrachten die je 20 keer een lach op het gezicht toveren… Dat is de Happiness Challenge die To The Point Events in alle bedrijven wil lanceren. Het doel is om via kleine dingen werknemers gelukkiger te maken, zodat zij op hun beurt, klanten gelukkig kunnen maken.
Niet toevallig lanceert To The Point Events deze Happiness Challenge bij het begin van de Week van het Werkgeluk. “Wie meer plezier wil op het werk, en hier een dagelijkse gewoonte van wil maken, kan zich eenvoudig inschrijven“, zegt Chief Happiness Officer, Anouck Ponsard. “We geloven dat gelukkig zijn ‘in het kopke’ zit en je hier zelf actief aan kunt werken. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten, en dat maakt ‘gaan werken’ dus voor iedereen aangenamer.”
Concreet krijgt iedereen die de uitdaging aandurft, 20 e-mails met 20 korte, haalbare opdrachten. “Het maakt je bewuster van het geluk dat in kleine dingen schuilt”, aldus Anouck. “Het zijn positieve triggers om een positieve mindset te stimuleren. En zo wordt ook de omgeving geïnspireerd.”
To The Point werkt tevens aan een boekje met leuke tips, weetjes en quotes om gelukkiger te worden op het werk. Zo blijven de prikkels aanwezig om ook na de Week van het Werkgeluk hier actief aan te werken.