Tussen alle grote namen als Bol.com, C&A, Coolblue of Decathlon, viel er op de Salesforce Webshop Awards Belgium een verrassing van formaat uit de lucht. In de categorie ‘speelgoed’ ging er geen internationale klepper met de hoofdprijs aan de haal, maar wel Kelly Cuppens met haar webshop Drukkemamas.be.
Het lag in de lijn der verwachtingen dat medegenomineerden Dreamland, Fun of Bol.com het zou halen als beste online speelgoedwinkel van het land. Dat was echter buiten ‘Drukke Mama’ Kelly Cuppens gerekend. De 37-jarige Zonhovense mocht de gouden medaille aan de nek hangen.
Het is nog geen twee jaar geleden dat Kelly begon met haar website Drukkemamas.be. “We bieden allerlei artikelen aan die het leven van mama’s en papa’s een beetje minder druk maken”, zegt de ondernemer, die zelf moeder is van twee kinderen. “In onze webwinkel vind je speelgoed en handige spullen als geluidloze autootjes, klei die je zorgeloos op tafel kan leggen of mesjes waarmee kinderen kunnen helpen bij het groenten snijden. We zoeken voornamelijk in Australië en de VS naar leuke producten die bij ons concept passen.”
Het zijn de 45.000 Facebookvolgers en andere sympathisanten van de webshop die Kelly met hun stem aan de hoofdprijs hielpen. “Ik vind het ongelooflijk dat een Zonhovens bedrijfje het haalt van al die grote namen.”