Demarketingafdeling_Afbeelding2

Deze 4 marketingdomeinen verdienen aandacht in jouw onderneming

Op welke manieren geef jij jouw onderneming een boost op vlak van marketing? Ontdek de verschillende diensten die het marketingcommunicatiebureau Kingfisher aanbiedt en lees aan de hand van de blogs op welke manieren jij jouw onderneming kan boosten op vlak van content, strategie, digitaal en design.

Jouw doelpubliek content houden met content? 5 tips die het verschil maken.

Interactie en conversie, what’s not to like about that? Zijn er manieren om meer likes en clicks te genereren? Absoluut. De juiste call to actions en de opbouw van je boodschap kunnen een verschil maken. Maar zelfs dan moet je ervoor zorgen dat je content gedeeld wordt, tenminste als je wilt dat die ook gelezen wordt. Hoe? Door verhalen te brengen die mensen raken of waarvan ze overtuigd zijn dat het de moeite is om het verder te verspreiden binnen hun eigen netwerk. Want dat maakt je content pas sterk. Vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan. Toch zijn er enkele aspecten waarmee je rekening kan houden tijdens het schrijven van jouw content.

> Benieuwd hoe jij aan de slag kan gaan? Klik snel verder!

Waarom is een strategisch marketingcommunicatieplan noodzakelijk?

Is je product of dienst gelanceerd en verkoopt het zichzelf zonder enige moeite? Fijn zo. Houd wel in het achterhoofd dat je product niet altijd verkoop blijft garanderen op lange termijn.

Met andere woorden: een strategisch marketingcommunicatieplan is noodzakelijk. Beschik je niet over alle inzichten die het voortbestaan van jouw bedrijf aanbelangen? Dan kan dat op termijn in gedrang komen. Breng je doelstellingen in kaart, zowel op korte als lange termijn. Er zijn tal van onderdelen waar je aan moet denken. Heb jij ze voor jouw organisatie in kaart gebracht?

> Is jouw marketingcommunicatieplan volledig?

De toekomst van digi-taal? Kingfisher spreekt het vloeiend!

Wat zou het toch heerlijk zijn als we in een glazen bol konden kijken om een blik te werpen op de toekomst. Welke kanalen zal onze doelgroep over 3 jaar gebruiken? Zou het handig zijn als we weten wat er zit aan te komen over een paar jaar? Absoluut. We zouden ons strategisch marketingplan kunnen optimaliseren op verschillende vlakken. Kingfisher brengt in kaart hoe de toekomst van digitale marketing eruitziet.

> Handige tips voor de toekomst van digitale marketing!

Het succes achter het design van MasterStone

1 juli 2019, Steenzagerij Peters wordt overgenomen door Bjorn Gubbels (Masterbloc) én verandert van naam. Dit vroeg uiteraard om een volledige rebranding met alles erop en eraan, inclusief logo, sprankelende website én gloednieuwe brandstory.

> Benieuwd hoe Kingfisher dat deed? Dat ontdek je hier!