cover MIL MAG 25

Mamzel en Meuris, Evers en Dings: hier is ons magazine!

Tromgeroffel: het eerste nummer in 2019 van ons Made in Limburg Magazine ligt op de salontafel! Je kunt het lezen via de app of rechtstreeks op onze website via deze link.

Wil je rechtstreeks naar een bepaald artikel, kan je klikken op de hyperlink in onderstaand overzicht.

– Op de cover staat Filip Dings, CEO van interieurbedrijf Schevenels. Hij doet zijn verhaal over het indrukwekkende boek dat hij heeft geschreven en hoe hij de principes ervan toepast in zijn bedrijf: CEO Binnenstebuiten!

– In de rubriek Hoe zou het zijn met… gingen we op bezoek bij Tony Smets. De gepensioneerde expert in marketing en communicatie was vele jaren kind aan huis bij honderden ondernemingen. Vandaag is hij nog steeds actief als consultant.

– Een veelbesproken overname viel Kim Severy van Mamzel te beurt. Na enkele jaren van ondernemen met vallen en opstaan, kocht ze heel recent haar lievelingsbedrijf terug. Hier doet ze haar verhaal!

– We presenteren telkens enkele pittige details achter een beloftevolle start-up. Deze keer komt Michiel Vandeweyer van Bullswap aan bod. U hoort nog van hen!

– Fotografen moeten ook leven… Die van ons stuurden we op pad naar de drukbezochte beurs Bouwinnovatie. Niet om de dikke rijen bezoekers te fotograferen, wel om een kijkje achter de schermen te nemen van de bedrijven die er het beste van zichzelf toonden.

– Op een week tijd moesten we afscheid nemen van twee start-ups die nochtans al diverse onderscheidingen in de kast hadden staan. In de rubriek Spraakmakend vroegen we ons af waarom het fout loopt bij heel wat startende bedrijfjes. En we voorspellen wie het zal maken!

– De Hasseltse burgemeester Steven Vandeput stelde een vraag aan zanger Stijn Meuris. Zijn antwoord lees je hier. Je verneemt ook wie Stijn eruit pikte om zelf een vraag aan te stellen…

Den bureau van de CEO staat deze keer in de Luminus Arena. We waren te gast bij CEO Erik Gerits, die in feite graag een raam met zicht op het veld zou willen…

– Wist je dat… is een veel gestelde vraag in de rubriek Verborgen Parel. Daarin zoomen we in op een relatief onbekende onderneming die nochtans heel knappe projecten realiseert. Zoals Befrako, het distributiebedrijf van Koen Evers.

Out of Office is de naam van het artikel waar we een CEO enkele pittige privé-vraagjes voorleggen. Wou ons heel graag te woord staan: Alexandra Limage van Sprint Transport.

– Tot slot is er de column. Daarin vragen we ons af of we nu te veel betalen voor onze basisproducten, of te weinig. De man in en op de straat weet het ook niet meer…

Voila, nu heb je exact 1 maand de tijd om alle artikels grondig te lezen 🙂 De volgende editie verschijnt op 1 maart!