Alleen betalen per afspraak die daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Met die formule wil het nieuwe callcenter Victus in Genk, klanten over de streep trekken.
Na een jarenlange carrière in de verzekeringssector werden Gert Ubachs en zijn vennoten Tasso Limneos en Mathias Van Rietvelde geconfronteerd met aanhoudend probleem: het contacteren van en het vastleggen van afspraken met bestaande en potentiële nieuwe klanten. “Dat vergt veel tijd en moeite, en vaak schiet er voor het echte werk niet genoeg tijd over”, zegt Gert Ubachs, één van de oprichters. “We zijn dan maar zelf begonnen met een eigen callcenter.”
Met succes, zo blijkt. “We hebben kort na de start al twee mensen aangeworven en een paar mooie klanten binnengehaald”, zegt Gert Ubachs. “Voorlopig nog uit de financiële sector, maar we pinnen ons niet vast op één branche. Onze dienstverlening is universeel.”
Victus rekent de klanten geen vast tarief aan. “Alleen als er effectief een afspraak wordt vastgelegd en die ook doorgaat, volgt een factuur. Dat is de meest transparante manier.”