De pers, uw vriend? Ja, aldus JBC, Flexpoint en La Bottega

flexpointVolgende donderdag vindt in Sint-Truiden (Stayen) de eerste editie plaats van Comm’af, een dag die volledig in het teken staat van Communicatie en Marketing. Hoogtepunt van het event, is naast de toespraak van Marc Coucke, de uitreiking van de Comma’s (Communicatie Awards). In tal van categorieën zijn prominente Limburgse bedrijven genomineerd. Voor de persprijs, die jaarlijks het bedrijf bekroont dat het afgelopen jaar het beste met de pers communiceerde, zijn de kanshebbers uitgedund tot kledingketen JBC, hr-dienstverlener Flexpoint (foto) en schoenenzaak La Bottega. Elk op hun manier wisten zij hun nieuws via de media tot bij het doelpubliek te brengen. En dat verdient waardering, aldus de prominente jury.

In de andere, minstens even belangrijke categorieën, zijn er ook telkens 3 genomineerden aangeduid. Het gaat om:

– Voor de advertentie van het jaar: BMW, Deckers Tapijt en Noba.
– Voor de audiovisuele spot van het jaar: Impermo, Radio Nostalgie en KwadrO
– Voor de audiospot van het jaar: Mobile Vikings, Watersnelweg en Jonagold.
– Voor de socialmedia-campagne van het jaar: Medialife, La Bottega en Sezoens.
– Voor de Innovation Award: Smartcenter Hasselt (Groep Jam), Mathieu Gijbels en Brouwerij Martens.

De organisatie van Comm’af ligt in handen van Voka Limburg.