Het Hasseltse reclamebureau Pubmarket! gaat een apart dochterbedrijf oprichten voor online en digitale marketing en reclame. Dorien Breels, dochter van oprichter Jean-Pierre Breels, gaat er de kar trekken. Het dochterbedrijf werd Markedeer gedoopt.
“We hebben ons de jongste tijd, net zoals vele andere, geprofileerd als multi-channel bureau, actief in zowel traditionele reclame (print en audiovisueel) als online en digitaal,” zegt Jean-Pierre Breels. “Met Markedeer willen we ons ook echt specialiseren in digitale marketing.” Dochter Dorien, zelf al zes jaar actief bij Pubmarket!, krijgt de leiding van Markedeer in handen. Ze begint met een ploeg van vier mensen.
“De letter ‘d’ in Markedeer staat voor digitaal,” legt Dorien uit. “We gaan extra specialisten aantrekken om op dit vlak oplossingen voor bedrijven uit te werken. We willen onze horizon ook opentrekken naar andere start-ups in deze sector. Samen kunnen we een heel nieuw verhaal brengen in de digitale marketing.”