Werkgeversorganisatie VKW Limburg pakt opnieuw uit met een campagne om de fierheid over onze bedrijven aan te wakkeren. Meer dan 200 ondernemingen hebben zich al akkoord verklaard om als ambassadeur het ondernemerschap in de provincie te promoten.
“In deze moeilijkere economische tijden blijven de Limburgse bedrijven niet bij de pakken zitten,” weet Gert Schreurs, communicatiemanager van VKW Limburg. “Integendeel, ze stropen extra de mouwen op. Gepassioneerde ondernemers en bedrijfsleiders proberen zo elke dag het verschil te maken. Samen met hun dynamische medewerkers en collega’s. Ze zijn 100% trots op hun werk. En terecht. Dat mag best wel eens vaker duidelijk gemaakt worden, want Limburgers staan bekend om hun bescheidenheid. Maar als je ziet met welke dynamiek en passie zij en hun medewerkers elke dag de mouwen opstropen en zo ook de welvaart hier behouden, mogen ze best trots zijn. En dat is net wat deze actie beoogt: het Limburgs ondernemerschap en de kwaliteit van onze producten en diensten met fierheid uitdragen.”
Wim Claesen, partner van communicatiegroep RCA, die alles mee vorm gaf vult aan: “Investeren in groei en ondernemerschap versterkt Limburg wel degelijk. Passie, samenwerken, inzet zijn eigenschappen die de Limburgse gedrevenheid kenmerken. En die mogen best in de kijker gezet worden. Een initiatief waaronder wij graag mee onze schouders zetten.”
Een andere ambassadeur is het logistieke bedrijf Getax uit Ham. Filip Vanderstraeten, gedelegeerd bestuurder: “We vinden het evident deze actie mee te onderschrijven en als ambassadeur deze positieve boodschap mee uit te dragen. In ons geval dan zelfs nog bijna letterlijk, want we ondersteunen dit initiatief ook door de komende dagen de meer dan 300 spandoeken en bijna 5.000 affiches te bezorgen aan alle overige ambassadeurbedrijven.”