Winefair, de succesvolle wijnbeurs die twee edities achter de rug heeft in Lanaken, krijgt een broertje in Leuven. De organisatie zal gebeuren door Primetime Communication Group, het mediabedrijf waar Winefair-organisator Stefan Frissen voor werkt (links op de foto, naast Wouter Van Melkebeek en Bernard Vandereyken van Primetime). Het concept blijft hetzelfde, al ligt de lat qua omvang nog een stuk hoger. De Leuvense Winefair, die zal plaatsvinden van 4 tot 6 december 2015 in de Brabanthal, hoopt op 50 standhouders en 4.000 bezoekers. (Lanaken telt een 30-tal standhouders en 2.500 bezoekers)
“De Leuvense Winefair moet jong en oud uit Vlaams Brabant, Limburg en Antwerpen warm maken voor een bezoek,” vertelt Christophe Wels, Managing Partner van Primetime. “We zetten de deuren open voor zowel grote als kleine wijnhuizen. Wat echter wel van groot belang is, is dat elke standhouder kwaliteit levert en bijdraagt aan het divers aanbod.”
De beurs in Lanaken zal opnieuw plaatsvinden in het Cultureel Centrum van Lanaken, van 30 oktober tot 1 november 2015.