Groene medewerkers winnen goudgele frieten

In deze moeilijkere economische tijden blijven de Limburgse bedrijven niet bij de pakken zitten. Integendeel, ze stropen extra de mouwen op. De ‘Ondernemen versterkt Limburg’-campagne van VKW Limburg speelde hier optimaal op in. De kernboodschap van 2014 was: Onderneem, werk samen en wees fier op je werk hier, want de economie versterken kan enkel vanuit ondernemerschap en intrapreneurship van elke Limburger. Gert Schreurs, communicatiemanager VKW Limburg: “De keuze om naast het ‘entrepreneurship’ ook het ‘intrapreneurship’ positief in de kijker te zeten, heeft z’n effect niet gemist. Het was dan ook een plezier om het met rondreizend label op pad te gaan en dit enthousiasme in meer dan 80 bedrijven te ondervinden: ondernemers en bedrijfsleiders die samen mét geëngageerde medewerkers elke dag opnieuw met passie en goesting het verschil maken. Dát zal zorgen voor een sterke toekomst. “

Van Vlierden VKWEen krachtige boodschap, waar 115 ambassadeurs en honderden bedrijven hun schouders onder zetten. Onder meer met spandoeken op de buitengevels en het rondreizend label. Uit deze vele ambassadeurs werd nu één bedrijf uitgeloot dat frieten wint voor alle medewerkers: Van Vlierden Groenbedrijf.

De hele reis van het label is te bewonderen op deze link.