Beobank KRc

Beobank blijft op borst van Bryan en zijn buddies

Beobank heeft het contract als hoofdsponsor van KRC Genk met 3 jaar verlengd. Het logo zal dus tot minstens 2028 op de borst van het A-team prijken. Het partnership wordt overigens uitgebreid, want ook de spelers van de KRC Genk Jeugd, KRC Genk Ladies en KRC E-Sports genieten mee van de financiële steun.

“We zijn heel blij met de verlenging van de overeenkomst met KRC Genk”, zegt Guy Roosen, Sales & Marketing Director bij Beobank. “De waarden die door KRC Genk worden uitgedragen, de familiale sfeer en de combinatie van nationale uitstraling met een sterke lokale verankering van de club komen volledig overeen met de waarden die ook door Beobank worden gedragen. De voortzetting van onze sponsoring past binnen onze strategie om langdurige relaties op te bouwen met zowel onze partners als onze klanten. We zijn ook blij om het sponsorschap uit te breiden en onze naam te verbinden aan alle sportieve entiteiten van KRC Genk, alsook de Foundation. Daarmee benadrukken we onze ambitie om samen te werken en sport voor iedereen toegankelijk te maken.”

“We hebben samen al een mooie weg afgelegd en deelden reeds sportieve successen als de landstitel, de bekerwinst én succesvolle Europese campagnes”, klinkt het bij Sem Franssen, Head of Business bij KRC Genk. “Ook de volgende seizoenen zijn we goed omringd door Beobank en dat straks al 15 jaar lang. In een volatiele wereld als de topsportwereld, zijn langdurige partnerships eerder de uitzondering dan de regel. Dat we er alsnog in slagen om een kwalitatief Belgisch merk als Beobank zo lang aan onze club te verbinden, kan alleen maar omdat we dezelfde filosofie delen. Bij beide organisaties leeft immers het besef dat we een enorme rol spelen binnen de samenleving en dat we er maximaal aan moeten teruggeven waar we kunnen. In de nieuwe overeenkomst gaan we ons dan ook nog meer focussen op relevante initiatieven met het doel om mensen te verbinden”, aldus nog Sem Franssen.